Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Darmowe zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Masz na to 30 dni od momentu zakupu. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska (https://dhl24.com.pl/zwroty). Naklej etykietę zwrotną (dołączona do paczki) na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę.
1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel
Sieć punktów DHL Parcel to ponad 10000 punktów nadania i odbioru, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i salony prasowe. Strategicznymi partnerami DHL Parcel są Żabka, Inmedio, Relay, 1minute, Biedronka, Shell, Kaufland, ABC czynne do późnych godzin, a część w weekendy. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.
LUB
2) Umów kuriera po odbiór paczki
Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty . Następnie: wprowadź w wymagane pole 11- cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’
Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym należy wpisać ilość zwracanego towaru, oraz dokument zakupu o ile nie zostały wysłane drogą elektroniczną. Jeśli towar jest w oryginalnym opakowaniu zwrot w pełnej kwocie zostanie dokonany w sposób i w formie takiej, w jakiej dokonana została płatność przez konsumenta, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Reklamacje
Aby zgłosić reklamację skontaktuj się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (bok@medicalsport.pl) w celu otrzymania formularza reklamacyjnego i wskazówek dotyczących reklamacji.
1. Wydrukuj formularz reklamacyjny i uzupełnij go. Nie możesz wydrukować formularza? Przygotuj odręcznie wypisaną kartkę, na której zawrzesz wszystkie potrzebne informacje, które są wyszczególnione w formularzu.
2. Zapakuj przedmiot do paczki wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym.
3. Nadaj paczkę w dowolny sposób na adres:
Medical Sport
Inżynierska 8
20-484 Lublin
Zachowaj nr do śledzenia paczki i potwierdzenie nadania przesyłki.
Nasz Dział Zwrotów i Reklamacji sprawdzi, czy reklamacja jest zasadna.